Internal workshop program

Organisator: GMG Convention

Foto: Monja Kojalek

Deutsch:

Das interne Seminarprogramm entstand aus den tatsächlichenn Bedürfnissen und Kenntnissen der GMG Teilnehmerinnen. Es gibt einen Workshop über die verschiedenen Musikszenen und Genres aus dein Heimatstädten der Teilnehmerinnen, eine Einführung in die Geschichte des Djing und Equipment, eine Anleitung für Mixing und Production. Außerdem besteht die Möglichkeit zusätzliche Workshop Inhalte aus den Interessen kreieren, die während der Convention auftauchen.

Der Kurs über Media & Marketing wird von Gabriella Mavrik vom Kollektiv She-Fire aus Budapest gehalten.

English:

The internal workshop program has been modified by the actual needs and abilities of GMG´s participants. There will be workshops on the diverse scenes in our hometowns and genres, an introduction to the history of Djing and equipment, a guideline to mixing and production. Furthermore additional workshop program will be created depending on the special interests that come up during GMG-Convention.

The Workshop on Media & Marketing will be held by Gabriella Mavrik, She-Fire, Hungary:

Is it enough to master the mixing and different technologies in connection with DJing to get through? Let’s face it: those are just the essential knowledge what you should have, before you can open the door which leads to an even longer way. And that way is about building your brand up as a professional using creative marketing and media. This workshop is all about this! We will check out facebook, mixcloud, soundcloud, bandcamp, youtube and we will give you ideas how to use all of it for your musician career!